Jeannet, Hennessey - International Marketing Management

kliknutím zvětšíte
Jeannet, Hennessey - International Marketing Management
ks
Cena : 350,- Kč

Strategies and Cases,

Houghton Mifflin Company, 1988,

vázaná, 873 stran, v anglickém jazyce,

pěkný stav

Související zboží - Jeannet, Hennessey - International Marketing Management

Usunier Jean-Claude, Lee Julie Anne - Marketing Across Cultures
Pearson Education Limited, 2009, brožovaná, 479 stran, v anglickém jazyce, pěkný stav
ks
Cena149,-
Kotler Philip, Armstrong Gary - Marketing
nakl. Grada, 2004, vázaná, lamino, 855 stran, pěkný stav
ks
Cena299,-
Vernon-Wortzel Heidi - Global Strategic Management (The Essentials)
John Wiley & Sons, 1990, brožovaná, 545 stran, v anglickém jazyce, pěkný stav
ks
Cena350,-
Srpová Jitka, Řehoř Václav - Základy podnikání
nakl. Grada, 2010, vázaná, lamino, 432 stran, velmi dobrý stav, vepsáno věnování
ks
Cena180,-
Přikrylová Jana, Jahodová Hana - Moderní marketingová komunikace
nakl. Grada, 2010, vázaná, lamino, 320 stran, 16 stran barevné přílohy, velmi dobrý stav v ...
ks
Cena150,-